nedelja, 1. september 2024

Gostilna Belšak na Slavkovem domu

(Prijetna gostilna, zelo priporočam)

Sem mislila, da imam Slavkov dom že med objavami, a verjetno sem bila tam pred 2012, ko sem že začela z blogom. Spominjam se, da sem bila tam nekajkrat, ko je tam bil še Slavkov dom kot planinska koča in je slovel po bikovih prašnikih in zagotovo sem bila tam tudi že po letu 1997, ko ga je prevzel Belšak.

Ambient je prijeten, zunaj in znotraj, postrežbe prijetna. Mizo je dobro rezervirati, saj naključni gostje niso dobili prostora.

Na jedilniku so domače in sezonske jedi, objavljen je na spletni strani. Za predjed smo poskusili marinirane lisičke na popečenem kruhu z omako z bučnim oljem in paštetko z brusnicami. Oboje odlično. Za glavno jed sem poskusila res dobro rižoto z lisičkami. Ravno prav skuhana, ravno pravi okusi so se zlili z rižem. Parmezan bi bil odveč. Sojedca sta imela naravne telečje zrezke, enega z omako z lisičkami. In pražen krompir. Oba sta bila zelo zadovoljna. Solate so bile sveže in ravno prav začinjene. Za sladico sem si privoščila tiramisu z amarettom. Odličen. Sojedca sta  pohvalila sirove štruklje. Kavo imajo samo turško – se prileže za spremembo v časih, ko pijemo samo espresso.

(zadnji obisk septembra 2024)

https://gostilna-belsak.si/

Ni komentarjev:

Objavite komentar